Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Τρύφωνας Σαμαράς: Στο σεξ είμαι γλυκούλης


Και πατίνι έκανε και σχοινάκι και τραμπολίνο και χόρεψε και τα είπε με τον δικό του τρόπο ο Τρύφων στον πέτρο Κωστόπουλο.

Ο γνωστός κομμωτής και επίδοξος χορευτής διασκέδασε το κοινό της εκπομπής "Βράδυ", όπως μόνο αυτός μπορεί. Έφτασε στο πλατό με μια λακ για παν ενδεχόμενο, πέρασε με ιδιαίτερη επιτυχία κάποιες ...δοκιμασίες -πατίνι με εμπόδια, σχοινάκι, τραμπολίνο-, χόρεψε με την ντάμα του και συζήτησε περί Dancing, δημοσιότητας και σεξ.

"Στο δεύτερο live μου βγήκε όλο μου το τιριμπιμπόμ ...μια κυρία στα μπουζούκια, μια κυρία στο χαρέμι, Ραφαέλα Καρά", είπε ο Τρύφωνας για την εμφάνιση του στο show του ΑΝΤ1 και στην ερώτηση για το αν έχει "ψωνιστεί" απάντησε: 'Όχι. Το επάγγελμά μου είναι βούρτσα, χτένα, τσατσάρα. Μ' αρέσει όλο αυτό που γίνεται. Ο κόσμος μ' αγαπάει επειδή είμαι απλός. Στο δρόμο μου φωνάζουν "χορευταρά μου".


περισσοτερα
http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=17&art_id=4222


video



................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: