Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Η Gina μοιράζεται μαζί μας το δικό της love story...


Είμαστε μαζί ενάμιση χρόνο και κάτι! Τον γνώρισα σε νησί στις διακοπές και τον πρώτο καιρό είχαμε σχέση από απόσταση. Μεγάλη απόσταση και με άλλες δυσκολίες, όμως υπήρχε τρομερή αγάπη από την πρώτη στιγμή.

Με κατηγόρησαν ότι αυτό δεν είναι σχέση... Ότι δεν υπάρχει τίποτα. Και να, που τώρα τον έχω εδώ, τον έχω ερωτευθεί ακόμα πιο πολύ κι έχω τον καλύτερο άντρα δίπλα μου!

Μακάρι να μπορούσα να κάνω για σένα τα ελάχιστα από αυτά που έχεις κάνει εσύ για μένα :-)

Όλες οι σχέσεις έχουν προβλήματα αλλά είναι στον καθένα αν θα αποφασίσει να σταθεί σε αυτά ή να τα προσπεράσει. Φυσικά, αν προσπερνιούνται. Γιατί πολλοί θέλουν να τα βλέπουν όλα καλά εκεί που υπάρχουν τραγικά προβλήματα.

Εγώ είμαι πολύ τυχερή που έχω αυτόν τον άνθρωπο κι αυτή τη σχέση. Δεν θα άλλαζα τίποτα αν μπορούσα. Χαίρομαι που έχω βρει στο πρόσωπό του το αγόρι μου, τον καλύτερό μου φίλο, έναν συγγενή μου, τον εραστή μου, τον άντρα μου!!!

Και είμαι μόνο 20 χρονών. Χαίρομαι που γίνομαι γυναίκα δίπλα του και μοιράζομαι κάθετί καινούριο μαζί του :-)

Ελπίζω να είμαστε για πάντα μαζί!!! Το αξίζουμε!!! Σε αγαπώ ως το άπειρο κι ακόμα παραπέρα!!!

Γ+Σ


http://www.tlife.gr/Article/%CE%A3%CE%A7%CE%95%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3%CE%9A%CE%91%CE%99SEX-LOVESTORIES/0-82-15422.html
.................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: