Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Ιστορίες καθημερινής τρέλας Vol 2


Καλημέρα σε όλους σας...

Σας έχω άλλη μια ιστορία για γέλια και για κλάματα που μου έτυχε εν ώρα εργασίας. Ξαναθυμίζω για όσους δεν το ξέρουν πως δουλεύω σαν ταμίας σε super market.

Μετά από ένα 5ωρο δουλειάς, ζαλισμένη αρκετά όπως ήμουν, έρχεται στο ταμείο μου μια κυρία 40άρα, περιποιημένη από κομμωτήριο, ινστιτούτα αισθητικής, νύχι φρύδι, μαλλί όλα στην τρίχα (τι σχέση έχουν αυτά; όλα έχουν φίλοι μου, γιατί αν ήταν κάποια γιαγιά με άνοια δεν θα έγραφα όλα αυτά τώρα) και μέσα στον πανικό, να χτυπάω πράγματα, να δίνω ρέστα κτλ, προσπαθεί να χωθεί να μου δείξει ένα χαρτί που κρατάει στο χέρι. Να συμπληρώσω πως στο άλλο χέρι κρατούσε μια σφουγγαρίστρα που ήθελε να αγοράσει. Μετά από ένα λεπτό που συνειδητοποίησα πως απευθύνετε σε μένα, της δίνω προσοχή σε αυτό που θέλει να με ρωτήσει. Να σας πω την αλήθεια στην αρχή νόμιζα πως ήθελε να της πω την τιμή απ την σφουγγαρίστρα, μιας και αυτή είναι η πιο συνηθισμένη ερώτηση. Που να ξέρα.....


περισσοτερα
http://thalassitsa.blogspot.com/2011/02/vol-2.html
.....................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: