Ο παραπάνω μονόλογος του Στάθη Ψάλτη είναι από την παράσταση «Που πας ρε Γιωργάκη με τέτοιο καιρό?»Τα σχόλια δικά σας….
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2011/07/blog-post_3919.html
......................................................................
Παιδιά και Διαδίκτυο: Να Εφαρμοστεί ΑΜΕΣΑ Νόμος!... (βίντεο)
Πριν από 17 ώρες




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου