Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

ΑΝΙΣΟΣ ΑΓΩΝΑΣ




Κουράστηκα να περιμένω
το άτομο που θα με κάνει να ονειρευτώ.

Κουράστηκα να περιμένω,
το γράμμα το πρωί για να χαρώ.

Κουράστηκα στην αναμονή
μιας άγνωστης μεγάλης χαράς.

Κουράστηκα να είμαι στην ουρά,
για την συναρπαστική αγάπη της ζωής μου.

Κουράστηκα να αποζητώ
το γέλιο μου, που κάπου το έχασα.

Κουράστηκα να αναζητώ
την ψυχή μου που κάπου την ξέχασα.

Κουράστηκα στην πορεία
για να κάνω την μεγάλη φυγή.

Κουράστηκα στην διαδικασία
εύρεσης για το δικό μου νησί.

Κουράστηκα ναι! Αλλά…;

Χωρίς αυτή την αγωνία
η πορεία μου θα ήταν απλά μια ευθεία.

Για αυτό ευγνωμονώ
όσους με κράτησαν ζωντανό

με τον τρόπο τους

και τον ρόλο τους.

Σας ευχαριστώ,
μα προτιμώ να χαθώ…

Στην απέναντι όχθη για να δω,

το έργο αυτό, με εισιτήριο απλό

Σαν θεατής·

για να μην το ζω.

Από τον εξώστη, για να το χαρώ.


Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...

ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΤΣΟΥΠ ΕΔΩ

http://love-love2love.blogspot.com/2011/07/blog-post_27.html
.......................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: