Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Πριν απ' όλα και πάνω απ' όλα είναι...


...η αγάπη!!!

Το "πιστεύω" μου στη ζωή είναι: όταν δώσεις αγάπη, θα λάβεις αγάπη!
Ρομαντικό;;;
Ίσως!!!
Δεν σκέφτονται όλοι οι άνθρωποι έτσι και πολύ περισσότερο, δεν αισθάνονται το ίδιο!

Πόσες φορές, στο παρελθόν, εμπιστεύτηκα λάθος άτομα που νόμιζα για φίλες μου!!!
Λόγω του επαγγέλματος του πατέρα μου, αλλάζαμε συχνά περιοχές διαμονής και δεν έκανα ποτέ φιλίες καρδιάς, φίλες που να τις έχω από τα παιδικά μου χρόνια μέχρι σήμερα.

Έρχεται λοιπόν το απρόσωπο διαδίκτυο και φτιάχνει ανθρώπινες σχέσεις, όχι βέβαια βαθιά προσωπικές, αλλά ζεστές που σε κάνουν να
αναρωτιέσαι: υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνθρωποι (...;....!...).
Ναι, αυτό είναι που νοιώθω όταν διαβάζω τα σχόλια που μου κάνετε: ΖΕΣΤΑΣΙΑ!

Αυτό το συναίσθημα ένιωσα και όταν έλαβα ένα όμορφο δώρο από την Χ....- alla logia, έτσι απλά γιατί ήθελε να μου στείλει κάτι από εκείνη!!!

Μακάρι να είχα μια τεράστια αγκαλιά να σας βάλω όλες μέσα,
να σας έχω κοντά, να εργοχειρομαγειρεύουμαι, να κουβεντιάζουμε με τις ώρες!

*
Οι σκέψεις μου αυτές τις στιγμές είναι και κοντά στη φίλη μου την Aya από την Ιαπωνία εξαιτίας του σεισμού. Μακάρι να είναι καλά και αυτή και η οικογένειά της και το αγέννητο μωρό της!!!

http://marinaslifefamily.blogspot.com/2011/03/blog-post_11.html
................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: