Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΜΕ 5€ ΤΗ ΜΕΡΑ;

**********

Έπειτα από αρκετά χρόνια αποφάσισα να επικοινωνήσω ξανά με τον έξω κόσμο...

Γιατί; 

Γιατί έβαλα στοίχημα με τον εαυτό μου...Λέω: Μπορείς να το κάνεις... Πίστεψε στον εαυτό σου και θα το κάνεις... Και έτσι αποφάσισα να ζω με 5€ την ημέρα...

Δεύτερο γιατί: Γιατί θέλεις να  ζήσεις με 5€ την ημέρα;

Γιατί θέλω να βάλω κάποια χρήματα στην άκρη...και επίσης να κάνω δίαιτα... να χάσω τα 10 κιλά, όπως μου ζητά ο γιατρός μου.

Τρίτο γιατί: 

Γιατί νομίζεις πως ξοδεύοντας 5€ την ημέρα θα βάλεις λεφτά στην άκρη και θα χάσεις κιλά;

Φρούτα και λαχανικά σαπίζουν γιατί  είτε δεν προλαβαίνουμε να τα καταναλώσουμε, είτε γιατί ξεχάσαμε πως τα αγοράσαμε.

Πόσες φορές αγοράσαμε και απορρυπαντικά... και αρώματα... και αποσμητικά παρόλο που είχαμε άλλα 2-3 και βάλε στο σπίτι. Προσωπικά, πολλές φορές, όταν ψωνίζω, αγοράζω 3-6 ίδια προϊόντα με αποτέλεσμα να είναι γεμάτα τα ράφια μου... Πάντα θες να δοκιμάσεις το καινούριο ... το διαφορετικό...

Κι έτσι ξεκίνησαααααααααααα...

**************

1η μέρα - 1 Ιουνίου:

Ξόδεψα μόνο 3,92€. 2 γιαουρτάκια και κάποια καΐσια

Πρέπει να σας εξηγήσω πως κάνω διαφορετική τροφή από τους άλλους...Δεν τρώω κρέας....ούτε κανονικό ψωμί... τρώω μόνο ψωμί με αλεύρι ζέας... Και επειδή έχω έλλειψη ασβεστίου...ηλικία βλέπετε...είμαι 59 ετών...οστεοπενία και πρέπει να τρώω γιαουρτάκια και 20 αμύγδαλα την ημέρα. Συνεπώς χρειάζονται 79 λεπτά κάθε μέρα για το γιαουρτάκι μου... κατσικίσιο βέβαια.

Κάνω επίσης πολλούς χυμούς από φρούτα και λαχανικά ... και αυτά δεν είναι ακριβά.

**************

2η μέρα - 2 Ιουνίου:

Δεν ξόδεψα κανένα ευράκι

**************

3η μέρα - 3 Ιουνίου:

Μόνο 4€ για κατσικίσια γιαουρτάκια και φρούτα.

Να σας πω πως έχω φρούτα και λαχανικά από την προηγούμενη Παρασκευή... Τυχερούλα...

Είπα θα μετράω τι θα ξοδέψω από 1-30 Ιουνίου...Δεν πρέπει να ξοδέψω πάνω από 150€ για φαγητό. 

Όταν θέλω να πιω καφέ θα πάω σε κάποια φίλη... ή θα πιω στη δουλειά μου...

Πίνω και 2-3 λίτρα νερό κάθε μέρα...αυτά τα φέρνει πάντα ο γιός μου... δηλαδή δεν πληρώνω.

Ρούχα έχω...δεν πληρώνω ενοίκιο... άρα μόνο... ΟΑΣΘ... ΔΕΗ...ΟΥΘ...και το κινητό.

12 € το δίμηνο.

Μέχρι τώρα τα πάω καλά... Έπρεπε για 3 μέρες να έχω ξοδέψει  15€ κι εγώ έχω ξοδέψει  μόνο 8.

Καλή μου αρχή....

Δεν υπάρχουν σχόλια: