Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Πως να ζούμε αρμονικά σε μια οικοδομή


***


Μόλις άπλωσα το πρωί καθαρά ρούχα...Ολόκληρο πλυντήριο...Μετά από 5 λεπτά ακούω τη γειτόνισσα...δύο ορόφους πιο πάνω από εμένα να τινάζει τα χαλιά.
Της φωνάζω ότι έχω απλωμένα ρούχα...απαντάει πως στο διαμέρισμα του ενδιάμεσα ορόφου είναι ανοιχτή η τέντα και ότι δεν πειράζει η σκόνη τα ρούχα μου.
Της τονίζω ότι έχει και πίσω μπαλκονάρες ... και εγώ μόνο μπροστά και μπορεί να τινάξει εκεί τα χαλιά.
Λέει πως δεν έχει πίσω μπαλκόνια.

Έπειτα από αρκετές ώρες κατεβαίνει με το ασανσέρ.
Την πιάνω στην είσοδο και τη ρωτάω αν αυτή είναι η γειτόνισσα που τίναζε το πρωί τα χαλιά και που δεν ξέρει πως έχει πίσω μπαλκόνια.!!!
-Έλα μωρέ και τι θες... δεν είχε και σκόνη στα ρούχα σου, γιατἰ υπήρχε η τέντα της γειτόνισσας...ζητάς και ρέστα...
Της είπα μόνο ένα ΜΠΡΑΒΟ... και μπήκα στο διαμέρισμά μου.

Εγώ είμαι ιδιοκτήτρια του διαμερίσματός μου...η κυρία που τινάζει τα χαλιά είναι ενοικιάστρια...
Πέστε μου αγαπητοί αναγνώστες...Τι θα κάνατε εσείς;...
Μια γειτόνισσα μου λέει ότι θα καλούσε το υγειονομικό...Δεν ήξερα πως έχω και αυτή τη δυνατότητα...

Διαφωτίστε με.

Δεν υπάρχουν σχόλια: