Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΘΕΛΩ ΔΟΥΛΕΙΑ

Καλημέρα, καλημέρα....

Σήμερα θα μιλήσουμε για την αγάπη μου....στην δουλειά.

Παιδιά το ξέρω ότι δεν είμαι η μοναδική πλέον που θέλω δουλειά, αλλά καίγομαι έβαλα στοίχημα να μάθω ξένη γλώσσα, αλλά όσο μπορώ να μην επιβαρύνω τους δικούς μου, γιατί ούτε και εκείνοι έχουν πολύ δουλειά και παλεύω να τελειώσω την σχολή και να έχω και μια ξένη γλώσσα.

Αλλά και για να μπορώ να βλάπω τον Χρήστο γιατι αν μείνω έτσι βλέπω να τα λέμε του χρόνου και αν ....

Μένω Θεσσαλονίκη και θέλω να βρω κάτι έστω και προσωρινά για να μαζέψω κάποια χρήματα
λοιποοοοον
έχω εργαστεί σε παιδότοπο 1,5 χρόνο
έχω μοιράσει άπειρα φυλλάδια- ΚΑΙ ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΑΝ ΖΗΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙ
έχω εργαστεί σαν γραμματέας- ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΚΑΤΙ ΒΡΗΣΙΔΙΑ ΑΝΤΕΧΩ
αρθρογραφώ άνετα για περιοδικά και για ότι άλλο θέλετε- ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΗ
έχω εργαστεί σε ζαχαροπλαστείο-ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΠΑΘΑ ΖΑΧΑΡΩ
όπως βλέπετε κάνω και κοσμήματα- ΠΑΡΤΕ ΚΑΤΙ
και σε λίγο καιρό θα ψαχνω για πρακτική-ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΘΕΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ

αν ξέρετε κάποιον γνωστό σας ή εσείς έλετε κάτι θα χαρώ να εργαστώ.


http://love-love2love.blogspot.com/2011/03/blog-post_23.html
.....................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: