Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Αδικαιοσυνη...

καποτε ενας υπουργος,πηγε μια μερα να δει τον τραπεζικο του λογαριασμο που λετε και με μεγαλη του εκπληξη ειδε ενα ποσο 400.000.000 ευρω να καθετε και να τον περιμενει
πηρε που λετε τον πρωθυπουργο τηλεφωνο
- πρωθυπουργε μου,εχω μια μικρη αυξηση στον λογαριασμο μου
-κυριε υπουργε μου δεν ειναι τιποτα,ενα μικρο δωρακι μας εστειλαν οι φιλοι μας οι γερμανοι,αν θελεις βαλε σε μια βαλιτσα μερικα και δωσε στο κομμα,ετσι κανεις δεν θα καταλαβει τιποτα
και ετσι εγινε...
μερικα χρονια αργοτερα ηρθε η δικαιοσυνη και ρωτησε που βρηκε τα χρηματα αυτα
εδωσε τις απαραιτητες εξηγησεις ο πρωην υπουργος πλεον,αφου εκανε την τιμη να ερθει στην πατριδα μας,γιατι ανοιξε δουλειες σε μια αλλη χωρα
Πασχα εχουμε ειπε η δικαιοσυνη,ο Κυριος μας ειπε να συγχωρουμε και εκανε ντα τον πρωην
-πρωην υπουργε μου και τοσο αγωνιστη μου σε καταλαβα απολυτα,αλλα πρεπει να σε τιμωρησω,θα δωσουμε δικαιωμα στον φτωχο,πλην τιμιο λαουτζικο βλεπετε
η ποινη σας ειναι 3 χρονια φυλακη!...............με αναστολη βεβαιως βεβαιως
απο εδω και περα να προσεχε ποιος σας βαζει χρηματα στον λογαριασμο σας,ενταξει?
-ενταξει,ενταξει!

Καποτε υπηρχε ενας νομαρχης που εσκυβε πραγματικα πανω στα προβληματα των πολιτων του
εδινε και αγωνες καθε μερα στα καναλια που λετε
μια μερα του χτυπαει ενας πολιτης την πορτα του γραφειο του,που την ειχε παντα ανοιχτη,να το πουμε αυτο,και του ειπε αν μπορει να τον βοηθησει να κατεβασει λιγο το προστιμο που του ειχε αδικος δωσει η πολιτεια
-τι εκανες ρε καρνταση?
-τιποτε κυριε νομαρχα μου,απλα με επιασαν να νοθευω την βενζινη 5 (!) φορες,ξερετε..για τα παιδακια μου το εκανα,να εχουν να φανε ενα πιατο φαι...
-5 φορες?τι διαολο....την χεστρα συνδεδεμενη με την δεξαμενη ειχες....?
ας ειναι.....επειδη ειμαι καλος ανθρωπος απο 80.000 στο κατεβαζω στα 1000
μετα απο καιρο του χτυπαει την πορτα η δικαιοσυνη
τοκ τοκ τοκ...
-ο νομαρχης ....?
-εδω,περαστε...
-ξερετε,ειδαμε μια μειωση προστιμο που ειχατε κανει σε εναν συμπολιτη μας και αυτο εκανε να αντιδραση ο καταταλα κοιμουμενος λαος
σας επιβαλω την σκληρη τιμωρια τους ενος χρονου φυλακισης!..........με αναστολη παντα
ξερετε,ειναι Πασχα και ειπαμε να ακολουθησουμε αυτα που διδαξε ο Κυριος
σας συγχωρουμε,απλα την αλλη φορα να προσεχετε
-ενταξει,δεχομαι την τιμωρια,αν και αδικη,θα σας κραξω λιγο στα καναλια ομως,μπας και....
-μην νομιζετε,δεν ειναι και ΤΟΣΟ μαλακες,κατι καταλαβαινουν ......

καταλαβαινουν αραγε.........?

http://gnostosagnostos.blogspot.com/2011/04/400.html
..................................................................................................................................................................


Δεν υπάρχουν σχόλια: