Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

«Η καμαριέρα σπαρταρούσε και έφτυνε στους τοίχους»


stros-kan-kamariera2

Δίχως τέλος είναι οι αποκαλύψεις για το σεξουαλικό σκάνδαλο που ανάγκασε τον Ντομινικ Στρος Καν να παραιτηθεί από την ηγεσία του ΔΝΤ.

Του είπε ότι ο Στρος Καν της επιτέθηκε. Κι όταν την πήγε στη σουίτα 2806 για να του περιγράψει τι συνέβη, η καμαριέρα έτρεμε. Ήθελε να κάνει εμετό. Έφτυνε στους τοίχους και στο πάτωμα, εξηγώντας ότι ήθελε να την υποχρεώσει σε στοματικό σεξ. Έλεγε συνεχώς «Θα χάσω τη δουλειά μου επειδή απλώς αντικατέστησα μια συνάδελφο».

Το σοκ της καμαριέρας είναι και ο λόγος που το ξενοδοχείο καθυστέρησε μια ώρα να ειδοποιήσει την αστυνομία: Οι υπεύθυνοι προσπαθούσαν να την ηρεμήσουν και να διασταυρώσουν ότι έλεγε αλήθεια.

Το γαλλικό περιοδικό Παρί-Ματς έγραψε ότι το βράδυ πριν το περιστατικό με την καμαριέρα, δείπνησε με μια ξανθιά, στο πολυτελές ξενοδοχείο Μαρκ.

Εντωμεταξύ, η New York Post περιγράφει τον Στρος Καν ως «γάλλο πεινασμένο για ένα κομμάτι κρέας» ενώ οργισμένα αντιδρούν οι φεμινιστικές οργανώσεις.

Ανελέητη και μερίδα του τύπου.»Το Παλάτι του Διεστραμμένου» γράφει στο εξώφυλλο της η Daily News για το διαμέρισμα όπου μένει τώρα ο Στρος Καν, το οποίο έχει γίνει και αξιοθέατο για τους τουρίστες.

Η καμαριέρα από τη Γουινέα παρακαλούσε τον Στρος Καν να την αφήσει και χρησιμοποίησε πολλούς τρόπους για να σωθεί.

«Σε παρακαλώ, σε παρακαλώ, σταμάτα!» φώναζε η καμαριέρα στον Γάλλο πολιτικό όμως εκείνος την τραβούσε προς το κρεβάτι του.

Μάλιστα, το δίκτυο προσθέτει πως η γυναίκα έκλεισε τα μάτια της όταν είδε γυμνό τον Στρος Καν ενώ του είπε ψέμματα πως ο διευθυντής της ήταν στο διάδρομο για να σταματήσει την επίθεση.

Ωστόσο, ο Γάλλος πολιτικός δεν έδειξε να πτοείται και συνέχισε να τη θωπεύει.

«Σε παρακαλώ σταμάτα. Εχω ανάγκη τη δουλειά μου, δεν μπορώ να χάσω τη δουλειά μου, μην το κάνεις. Θα χάσω τη δουλειά μου, σε παρακαλώ, σε παρακαλώ, σταμάτα!», είπε η 32χρονη.

«Οχι, μωρό μου. Μην ανησυχείς, δεν θα χάσει τη δουλειά σου. Σε παρακαλώ, μωρό μου, μην ανησυχείς. Δεν ξέρεις ποιός είμαι; Δεν ξέρεις ποιός είμαι;», προσέθεσε ο 62χρονος.

Η γυναίκα σε κάποια στιγμή ξέφυγε από τον Στρος Καν όμως γλίστρησε με αποτέλεσμα να πέσει στα γόνατα και να την πιέσει να του κάνει στοματικό σεξ.

Η 32χρονη έσπρωξε τον 62χρονο πάνω σε μια αιχμηρή γωνία γεγονός που επιβεβαιώνεται από τη γρατσουνιά στην πλάτη του Στρος Καν και τα ίχνη αίματος στη ντουλάπα.

Αμέσως έτρεξε και κρύφτηκε σε μια αποθήκη σε τόσο άσχημη ψυχολογική κατάσταση που δεν μπορούσε να κρατήσει ούτε ένα ποτήρι νερό.


Πηγή: http://www.fimes.gr/2011/05/kamariera-stros-kan/#ixzz1NJ1Am9Lx
....................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: