Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

«Θέλω να πουλήσω την εταιρεία μου»

Ο θρυλικός Γάλλος σχεδιαστής Πιερ Καρντέν δήλωσε πως είναι έτοιμος να πουλήσει την εταιρεία του επιδιώκοντας να λάβει 1 δισεκατομμύριο ευρώ (1,4 δισεκατομμύρια δολάρια). «Θέλω να πουλήσω την εταιρεία μου τώρα. Ξέρω ότι σε λίγα χρόνια εγώ δεν θα είμαι εγώ και η επιχείρησή μου χρειάζεται να συνεχίσει», τόνισε ο 88χρονος Πιερ σε συνέντευξή του, στην εφημερίδα «Γουόλ Στριτ Τζέρναλ».


Η τιμή της επιχείρησης, που ιδρύθηκε το 1949, εκτιμάται από τις τράπεζες στα 200 εκατομμύρια ευρώ. Ο Καρντέν, ως έξυπνος επιχειρηματίας και πρωτοποριακός σχεδιαστής, έχει μέχρι και 600 άδειες στον κόσμο. Εχει ήδη επενδύσει στην Κίνα και είναι ένας από τους πρώτους ξένους που δοκίμασαν τη συγκεκριμένη αγορά. Ο μετρ της υψηλής ραπτικής, ο οποίος δεν έχει κληρονόμους, είπε ότι θέλει να παραμείνει στην επιχείρησή του ως καλλιτεχνικός διευθυντής, για το «ίματζ της εταιρείας», που θα κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον του αγοραστή.

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11498&subid=2&pubid=63009048
..............................................................................................................................................


Δεν υπάρχουν σχόλια: