Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Τα δάκρυα του Λάκη όταν τον υποδέχτηκε το θεσσαλικό κοινό

Στο κατάμεστο Κηποθέατρο Αλκαζάρ η Θεσσαλία υποδέχτηκε τον Λάκη Λαζόπουλο και το τσαντίρι με παρατεταμένο χειροκρότημα.

"Καλησπέρα συμπατριώτες μου εδώ στα πάτρια εδάφη! Τα δάκρυά μου τα κράτησα μέσα, δεν θέλω καθόλου να συγκινηθώ!" είπε ο Λάκης καθώς βούρκωναν τα μάτια του και συνέχισε: "Εδώ έχω ζήσει τα παζάρια, εδώ έχουν ζωντανέψει όλες μου οι εκόνες. Είμαι εδώ στην πατρίδα, στην πόλη που γεννήθηκα, που μεγάλωσα! Αφού δεν προλάβαινα να έρθω μόνος μου, πήρα το τσαντίρι μου και ήρθα για να κάνουμε ένα πανηγύρι σήμερα"!

Δείτε την υποδοχή του Λάκη από τους συμπατριώτες του στο τελευταίο Τσαντίρι:



http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=17&art_id=5998
.........................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: