Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Κονέ: Γεννημένος στην Αλβανία παίκτης στην Εθνική Ελλάδας


Με τα καλύτερα λόγια μίλησε για τη Λάτσιο ο Παναγιώτης Κονέ, ο οποίος βρίσκεται στο στόχαστρο των Μπιανκοσελέστι. «Είναι όνειρο για μένα να παίξω σε μια τόσο μεγάλη ομάδα», δήλωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε.
«Την υπόθεση έχουν αναλάβει οι εκπρόσωποί μου. Δεν τους τηλεφωνώ γιατί εργάζονται σε αυτή την κατεύθυνση, ελπίζω όμως σύντομα να μου δώσουν καλές ειδήσεις. Η Λάτσιο είναι μεγάλη ομάδα και είμαι ευτυχής που το όνομά μου συζητείται», δήλωσε ο διεθνής με την Eθνική Ελλάδος. Ο Κονέ ρωτήθηκε επίσης ποιος παίκτης τον εμπνέει, για να απαντήσει «ο Σέεντορφ», ενώ όνειρό του είναι «να παίξω σε μια μεγάλη ομάδα όπως είναι η Λάτσιο». Όσον αφορά την προοπτική να συνυπάρξει με ποδοσφαιριστές όπως ο Ζάρατε και ο Κλόζε, ο Κονέ απάντησε: «Είναι εξαιρετικοί παίκτες. Στα επόμενα δύο χρόνια η ομάδα θα κάνει σίγουρα σπουδαία πράγματα. Η διοίκηση δείχνει να έχει σαφές όραμα».

-Τι μέσος είσαι;

«Μπορώ να παίξω σε όλες τις θέσεις, όπως συνέβη στην Μπρέσια. Είμαι το κλασικό οκτώ, πιο επιθετικός από αμυντικός».

-Σου αρέσει να απειλείς την αντίπαλη εστία, όπως έγινε απέναντι στην Μπάρι, όταν σημείωσες τον πρώτο γκολ σου στην Ιταλία;

«Ήταν ωραία κίνηση, πράγματι. Όλη τη χρονιά προσπάθησα να σκοράρω, είχα 10-15 ευκαιρίες, αλλά δεν ήμουν τυχερός μπροστά από τις αντίπαλες εστίες. Θα μπορούσα να έχω σκοράρει πολλά περισσότερα τέρματα. Κάνω πολλή κίνηση στον αγωνιστικό χώρο και θέτω πάντα τον εαυτό μου στη διάθεση της ομάδας».

-Γεννήθηκες στην Αλβανία, αλλά αγωνίζεσαι στην Εθνική Ελλάδος. Πες μας την ιστορία σου.

«Έφυγα από τα Τίρανα σε ηλικία τεσσάρων ετών, για να πάω στην Ελλάδα με την οικογένειά μου. Στα 17 μου κλήθηκα για πρώτη φορά στις ελληνικές εθνικές ομάδες. Στη συνέχεια έπαιξα σε Ολυμπιακό, ΑΕΚ και Ηρακλή, ενώ αγωνίστηκα και στη γαλλική Λανς».

-Ποιος σε έφερε στην Ιταλία;

«Ο Τζιανλούκα Νάνι, ο τεχνικός διευθυντής της Μπρέσια. Με είδε πολλές φορές στην Εθνική Ελπίδων και αυτός αποφάσισε να με πάει στην Ιταλία».

-Πρώτη χρονιά στη Serie A και είσαι ήδη στόχος μεγάλων συλλόγων, όπως η Λάτσιο.

«Είμαι χαρούμενος. Στην πραγματικότητα χρειάστηκε ένα πρωτάθλημα, αλλά αυτό δεν με σταματά, αντίθετα με ωθεί να προσπαθήσω για ακόμα καλύτερα. Η Λάτσιο θα ήταν σημαντικό βήμα για την καριέρα μου, είναι κορυφαία ομάδα».

-Φέτος, όμως, απέτυχε να εξασφαλίσει την έξοδό της στο Champions League.

«Παρακολούθησα την πορεία τους στο πρωτάθλημα. Είναι συμπαγής ομάδα στον αγωνιστικό χώρο, με πολλούς καλούς παίκτες, όπως οι Ερνάνες, Ματουζάλεμ, Μάουρι, Ζάρατε. Η Λάτσιο είναι μία από τις πρώτες τέσσερις ομάδες του ιταλικού ποδοσφαίρου».

Διαβάστε περισσότερα εδώ »» North Epirus Online-Νέα Βορείου Ηπείρου: Κονέ: Γεννημένος στην Αλβανία παίκτης στην Εθνική Ελλάδας
................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: