Κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας χωρίς τον Γ. Παπανδρέου επικεφαλής πρότεινε ο πρόεδρος της ΝΔ Α. Σαμαράς κατά τη μεταξύ τους τηλεφωνική επικοινωνία. "Δεν με νοιάζει να είμαι πρωθυπουργός" είπε ο Γ. Παπανδρέου
Κυβέρνηση συνεργασίας ή οικουμενική χωρίς να είναι πρωθυπουργός ο Γιώργος Παπανδρέου πρότεινε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς
στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, κατά την τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν οι δυο άνδρες, μετά και τη συνάντηση πρωθυπουργού με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια.
Ο κ. Σαμαράς έθεσε ως όρο για να συμφωνήσει την επαναδιαπραγμάτευση των όρων του Μνημονίου, ενώ ο κ. Παπανδρέου επεσήμανε πως δεν τον ενδιαφέρει να είναι ο ίδιος επικεφαλής της κυβέρνησης εθνικής ενότητας, καθώς χαρακτήρισε την κατάσταση εξαιρετικά δύσκολη.
Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011
Συμφωνια NΔ-ΠΑΣΟΚ για Κυβέρνηση ενότητας -Ποιοι θεωρουνται υποψηφιοι για την θεση του πρωθυπουργου? Διαβαστε Περισσοτερα στο Aνώνυμο Blog: Συμφωνια N
Αναρτήθηκε από
Spring
στις
9:52 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Επικαιρότητα ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου