Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Εσύ κάνεις έρωτα ή σεξ;

Κάθονταν κάθε βράδυ οι δυο τους στον καναπέ και νιαούριζαν. "Μωρό μου" ο ένας. "Αγάπη μου" ο άλλος. "Τι είναι καρδιά μου;" ο ένας. "Ζωή μου" ο άλλος. Το "θ" ήταν πάντα "σ" και το "δ" ήταν πάντα "ζ". Και φυσικά το "ρ" ήταν "λ"… "Σέλεις αύλιο να πάμε βόλτα, ε;"… ΄Ερωτας. Τρελός έρωτας. Ο καναπές έσταζε μέλι. Ο αδερφός του φίλου μου και η κοπελιά του δεν έχαναν στιγμή από τη συνύπαρξή τους.

Ένα βράδυ, ο Μιχάλης ήταν μόνος. Το κοριτσάκι του έλειπε. Και ξαφνικά: "ρε Ξένια, εσύ που είσαι σε αυτό το χώρο, τι θα γίνει; Θα μας γνωρίσεις καμιά ωραία γυναίκα να κάνουμε σεξ;". Παρακαλώ; Ε; Να μην πολυλογώ, το θέμα ήταν το εξής: ήθελε μια άλλη γυναίκα για να κάνει σεξ, γιατί με το κοριτσάκι του δεν μπορεί να κάνει ό, τι με μια ξένη. Το σέβεται! Δεν μπορεί να κάνει όλα αυτά που θέλει.

Σοκαρίστηκα. Στο δικό μου μυαλό τα πράγματα είναι εντελώς ανάποδα. Μα επειδή τη σέβεται, επειδή την αγαπάει θα έπρεπε να νιώθει εντελώς ελεύθερος στο σεξ μαζί της. Μάταια. Ο διάλογος μεταξύ μας δεν έβγαλε πουθενά. Για μένα ο έρωτας και το σεξ ήταν ένα, για εκείνον δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα.

read more

http://www.tlife.gr/Article/loveorsex/0-49-822.html
............................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: