Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Συγκλονιστική κατάθεση πλούσιας Αθηναίας από σπίτι-κολαστήριο

kakopoiisi2_926531485

Τι είπε στη συγκλονιστική κατάθεση της η πλούσια Αθηναία μετά την απελευθέρωσή της από το σπίτι-κολαστήριο, όπου την κρατούσαν φυλακισμένη ο Χρήστος Παπαδόπουλος και οι συνεργοί του;

Οι δύσκολες στιγμές για την 57χρονη -όπως η ίδια ισχυρίζεται- ξεκίνησαν τον Ιανουάριο του 2010, οπότε πέθανε ο άντρας της και τα αδέλφια του προσπάθησαν να οικειοποιηθούν την ακίνητη και κινητή περιουσία του, η οποία περνούσε πλέον στην κατοχή της.

Η γνωριμία. «Εγώ τότε συνειδητοποίησα ότι χρειάζομαι δικηγόρο για να μηνύσω τα αδέλφια του άνδρα μου. (…) Πήρα τηλέφωνο (σ.σ.: αναφέρει όνομα φίλου του άνδρα της από την Πέραμο της Καβάλας) και μου είπε ότι “δεν έχεις πρόβλημα, έχω ξάδερφο τον καλύτερο κληρονομολόγο της Ελλάδας”. (…) Στις 10/10/2010 μου τηλεφωνεί ο κύριος Χρήστος Παπαδόπουλος. (…) Την επόμενη ημέρα ήρθε σπίτι μου και του εξιστόρησα όλα αυτά που μου είχαν συμβεί με τα αδέλφια του άνδρα μου. Μου είπε ότι είναι απλή η υπόθεσή μου και ότι βρήκε τερατώδη αυτά που μου είχαν συμβεί (…)».

Ο Χρήστος Παπαδόπουλος θα συναντηθεί μαζί της ακόμα μία φορά, ενώ με πρόφαση κάποια προβλήματα που αντιμετώπιζε, θα εξαφανιστεί για λίγους μήνες από τη ζωή της. Θα εμφανιστεί όμως ξανά, και αυτή τη φορά θα τη γνωρίσει σε έναν 50χρονο φίλο του, τον «Ρωμαίο» όπως συνήθιζε να τον φωνάζει, ο οποίος περνούσε μια δύσκολη περίοδο καθώς δεν μπορούσε να συνέλθει από τον θάάνατο της γυναίκας του. «Με ρώτησε αν θα μπορούσα να βοηθήσω τον φίλο του αυτόν από το Ξυλόκαστρο, αφού όπως μου είπε, “ξέρεις από ψυχολογία και πέρασες το ίδιο πρόβλημα”. Εγώ αρνήθηκα, μολονότι είχα σπουδάσει ψυχολογία. Στις 7 Δεκεμβρίου χτυπάει το τηλέφωνό μου και ακούω για πρώτη φορά τη φωνή του (σ.σ.: αναφέρει το όνομα του 50χρονου). Μου συστήθηκε, μου είπε ότι ήταν από τη Συκιά Κορινθίας και ότι ήταν φίλος του Χρήστου Παπαδόπουλου».

Από την ημέρα εκείνη η 57χρονη ήρθε πιο κοντά με τον 50χρονο και τις τηλεφωνικές επικοινωνίες τους ακολούθησαν τα ραντεβού, μέχρι που εκείνη αποφάσισε να πάει να μείνει για μία εβδομάδα σε διαμέρισμα που της παραχωρούσε εκείνος στη Συκιά Κορινθίας. «Εγώ, πράγματι, πήγα. Ο (σ.σ.: αναφέρει το όνομα του 50χρονου) ήταν κύριος μαζί μου. Τον ρώτησα ποιος είναι ο Χρήστος Παπαδόπουλος και μου απάντησε: “Θυμάσαι την εταιρεία δολοφόνων; Αυτός ήταν ο αρχηγός”. Τον ρώτησα εάν αυτός ήταν ο υπαρχηγός και μου είπε όχι, αλλά ομολόγησε ότι ο ίδιος είχε σκοτώσει τον ξάδερφό του. Το παρουσίασε, βέβαια, σαν βεντέτα».

read more
Πηγή: http://www.fimes.gr/2011/08/plousia-athinaia-apagogi/#ixzz1UFzHOVp4
....................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: