Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Ας μάθουμε για τη χοληστερόλη μας……

Πρώτο βήμα.
σημειώστε ποιό/ποιά απο τα παρακάτω στοιχεία, έχετε:


1. Καπνίζω.
2. Έχω αρτηριακή πίεση 140/90mmHg και άνω.
3. Έχω χαμηλή καλή χοληστερόλη (HDL) κάτω απο 40mg/dlαίματος.
4. Στην οικογένεια μου υπάρχει ιστορικό καρδιακών παθήσεων (πατέρας/αδερφός πριν τα 55έτη ή/και μητέρα/αδελφή πριν τα 65 έτη).
5.Ηλικία (είμαι άνδρας 45 ετώ και άνω // είμαι γυναίκα 55 ετών και άνω).

Δεύτερο βήμα.
δείτε σε ποιά κατηγορία ανήκετε:


1. Ο έως 2 στοιχεία Ι. χαμηλό κίνδυνος.
2. 3 έως 4 στοιχεία ΙΙ. μεσαίος κίνδυνος.
3. όλα τα στοιχεία ΙΙΙ. υψηλός κίνδυνος.
4. όλα τα στοιχεία, συν ύπαρξη διαβήτη ή/και καρδιακών παθήσεων ΙV. πολύ υψηλός κίνδυνος.

http://www.newsdiet.gr/wp-content/uploads/2011/04/images-31.jpg" style="background-image: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: transparent; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; font-size: 13px; margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; margi


http://totefteri.blogspot.com/2011/04/blog-post_8628.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+totefteri+%28%CE%A4%CE%BF+%CE%A4%CE%B5%CF%86%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B9%29

....................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: