Τρίτη 5 Απριλίου 2011

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Σήμερα είναι τα γενέθλιά του...

<!--..............................................................................................................................................................



Είμαι εδώ και συνεχίζω να ονειρεύομαι και χαίρομαι που κάνουμε παρέα! Αφιερωμένο λοιπόν αυτό το blog σε όσους ταξιδεύουν σε θάλασσες με καράβι τα όνειρά τους!!! Εγώ ψάχνω τον δικό μου ωκεανό!!!"


Πολλοί απορήσατε με αυτό, άλλοι το σχολιάσατε και άλλοι απλά χαμογελάσατε!!! Εδώ μέσα παρκάρετε κατά καιρούς τρελοί, παράουροι, πειρατές, σχολιαστές, ευαίσθητοι, αισθηματίες, ποιητές αλλά και ρεμάλια!!!

Για να σας λύσω την απορία λοιπόν, σας το ξαναλέω και σήμερα...

ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ - ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ - Αυτό μου είναι αρκετό!

http://dreamer-angela.blogspot.com/2009/04/blog-post_29.html

foto sotiris

.........................................................................................................................................................
ανοιξη΄......ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ - ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ - Αυτό μου είναι αρκετό!

.........................................................................................................................................................

1 σχόλιο:

kostas είπε...

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ......
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!