Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Μια γυναίκα 40 ετών, ένας προβληματικός γάμος και μια εξωσυζυγική σχέση με μικρότερο...


Καλημέρα σας!

Θεωρώ την ιστορία μου αρκετά ρομαντική και πολύ όμορφη για μένα.

Είμαι μια γυναίκα 40 ετών με προβλήματα στο γάμο μου από την αρχή. Είμαι 23 χρόνια με αυτόν τον άνθρωπο.

Πάντα ο στόχος του ήταν να με μειώνει και να με χλευάζει παρόλο που ο περίγυρός μου και οι συνεργάτες μου με θαυμάζουν.

Έκανα λοιπόν κι εγώ την επανάστασή μου πριν λίγους μήνες. Αγάπησα έναν άντρα 35 χρόνων από απόσταση μέχρι που συναντηθήκαμε και ολοκληρώσαμε τη σχέση μας.

Ήταν ό, τι πιο όμορφο έχω ζήσει σε αυτή τη ζωή. Ζει για μένα και ζω για εκείνον.

Οι στιγμές που ζήσαμε ήταν ένα όνειρο από αυτά που δεν σβήνουν ποτέ. Αυτός ο άντρας είναι αυτός που έπρεπε να είναι δίπλα μου.

Τον ευχαριστώ που ήρθε στη ζωή μου. Μου αρκεί αυτό. Το μέλλον δεν το ξέρει κανείς. Οι στιγμές όμως είναι δικές μου και δικές του.

Δεν ζητάει τίποτα παραπάνω από το να τον αφήνω να με λατρεύει. Θα ήθελε πολύ να φύγω από αυτόν το γάμο, αλλά ξέρω πως και να φύγω δεν θα μπορέσω να είμαι μαζί του.

Επειδή τον λατρεύω πρέπει να του αφήσω χώρο να φτιάξει τη ζωή του. Με πονάει που το λέω, αλλά έτσι είναι η αγάπη.

Θα τον ευχαριστώ όμως πάντα γιατί μετά από τόσα χρόνια με έκανε να νιώσω, να χαμογελάσω, να ζήσω, να υπάρχω, να αγαπήσω.

Για πάντα θα είναι η μεγάλη μου αγάπη...

Σε λατρεύω και θα σε λατρεύω για πάντα άγγελέ μου!!!!!!!!

http://www.tlife.gr/Article/%CE%A3%CE%A7%CE%95%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3%CE%9A%CE%91%CE%99SEX-LOVESTORIES/0-82-17171.html
......................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: