Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Η Μιρέλα έγινε μαμά

Η Ολυμπιονίκης μιλά για την πιο ευτυχισμένη εποχή της ζωής της - αυτή που διανύει τώρα!

Λίγες ώρες μετά τη γέννηση της κόρης της, η Ολυμπιονίκης μιλά για την ωραιότερη στιγμή της ζωής της, δηλώνει ερωτευμένη στο πλευρό του συντρόφου της και ανακοινώνει πως ο γάμος τους και η βάφτιση της μικρής είναι θέμα χρόνου!
Πώς αισθάνεστε που τώρα πλέον κρατάτε την κόρη σας αγκαλιά;
Είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Τα συναισθήματα που νιώθω είναι απερίγραπτα. Ήθελα πολύ να αποκτήσω ένα παιδί και τώρα κρατάω την «πριγκίπισσά» μου αγκαλιά. Αισθάνομαι πολύ τυχερή γυναίκα και είμαι διπλά ευτυχισμένη, γιατί απέκτησα παιδί από τον άνδρα που αγαπάω πολύ.

Πόσα κιλά γεννήθηκε η μικρή;
Γεννήθηκε 2.700 και είναι ξανθούλα με γαλανά μάτια. Δεν ξέρω, όμως, αν θα διατηρηθεί το χρώμα των ματιών της, γιατί τα πιο πολλά μωρά γεννιούνται με ανοιχτόχρωμα μάτια και στην πορεία αλλάζουν. Το θέμα είναι πως απέκτησα ένα υγιέστατο μωρό.

Ο σύντροφός σας, Γιάννης Γιαννούλης, ήταν δίπλα σας κατά τη διάρκεια του τοκετού;
Περίμενε έξω. Δεν ήθελα να είναι μέσα, και, από την άλλη, ο Γιάννης δεν είναι από τους ανθρώπους που αντέχουν να παρακολουθήσουν όλη τη διαδικασία του τοκετού.

Είχατε εύκολη εγκυμοσύνη;
Ναι, παρά πολύ εύκολη. Δεν έχασα στιγμή την ενέργειά μου, περπατούσα, έτρωγα υγιεινά και δεν σταμάτησα να φροντίζω τον αγαπημένο μου.

Πήρατε αρκετά κιλά;
Πηρα γύρω στα 12 κιλά, τα οποία πρέπει να τα έχω χάσει ήδη. Γενικά, δεν είχα άγχος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης για το αν θα πάρω κιλά. Αυτό που με ενδιέφερε είναι να γεννηθεί η κόρη μου, να είναι γερή και να την κρατήσω στην αγκαλιά μου.

Γεννήσατε με φυσιολογικό τοκετό;
Γέννησα με καισαρική, αλλά πρέπει να σας πω ότι δεν φοβήθηκα ούτε λεπτό. Ίσως γιατί, από την πρώτη στιγμή, ένιωσα εμπιστοσύνη και ασφάλεια με τη γιατρό μου, τη Μαρία Παπαδοπούλου.

Φαντάζομαι ότι το δωμάτιο της μικρής το είχατε ετοιμάσει καιρό πριν...
Η αλήθεια είναι πως, από την πρώτη στιγμή που έμαθα πως θα γεννήσω κορίτσι, άρχισα αμέσως να φτιάχνω το δωμάτιο της κόρης μου. Στο δωμάτιο κυριαρχεί το ροζ χρώμα. Της το έχω φτιάξει έτσι ώστε να μοιάζει με ένα μικρό παλάτι. Για μένα, η κόρη μου είναι η μικρή μου πριγκίπισσα.

Είχατε κάποια προτίμηση όσον αφορά το φύλο του μωρού;
Για να είμαι ειλικρινής, ήθελα κορίτσι. Ονειρευόμουν ότι θα κάνω κορίτσι, θα την ντύνω με υπέροχα κοριτσίστικα ρουχαλάκια, θα της αγοράζω κοκαλάκια για τα μαλλιά και, γενικά, θα τις αγοράζω κοριτσίστικα αξεσουάρ.

Πώς νιώσατε όταν την πήρατε για πρώτη φορά στην αγκαλιά σας;
Έκλαψα από χαρά. Περίμενα να τη δω εννιά ολόκληρους μήνες. Είναι απερίγραπτα τα συναισθήματα. Νιώθω ολοκληρωμένη ως γυναίκα τώρα. Αυτό που μου έλειπε ήταν ένα παιδί. Ο Θεός, λοιπόν, με ευλόγησε και έγινα μητέρα. Η πιο σημαντική στιγμή, όμως, για μένα ήταν όταν τη θήλασα. Και ευτυχώς έχω πολύ γάλα και θα τη θηλάσω για αρκετό καιρό. Αυτό με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενη.

Έχετε αποφασίσει τι όνομα θα δώσετε στην κόρη σας;
Θα τη βαφτίσουμε Μαρία. Θα της δώσουμε το όνομα της μητέρας του Γιάννη.

Σκέφτεστε να κάνετε βαφτίσια και γάμο μαζί;
Όχι, τα βαφτίσια θα γίνουν ξεχωριστά από το γάμο. Κάθε μυστήριο έχει τη δική του σημασία και πρέπει να ζεις το καθένα ξεχωριστά, για να μπορέσεις να το απολαύσεις. Αυτά είναι γεγονότα ζωής, είναι σταθμοί για κάθε άνθρωπο.

Ο γάμος είναι στα άμεσα σχέδιά σας;
Όλα θα γίνουν στην ώρα τους. Με τον Γιάννη είμαστε ευτυχισμένοι, αγαπιόμαστε και για μας είναι μεγάλη ευτυχία και ευλογία που ήρθε στον κόσμο η κόρη μας. Όλα τα άλλα είναι θέμα χρόνου.

http://entertainment.gr.msn.com/celebrity/article.aspx?cp-documentid=157446845

......................................................................................................................................................................


Δεν υπάρχουν σχόλια: