Σάββατο 28 Μαΐου 2011

OΙ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ: “Μου είπε πως τα ξαναβρήκε με την πρώην του!!!”

///..................................................................................................................................................

Το περσινό καλοκαίρι έκανα σχέση με ένα παιδί που γνώρισα στις διακοπές. Δυστυχώς όμως το καλοκαίρι τελείωσε. Έπρεπε να φύγω.

Επειδή όμως το μέρος που έμενα ήταν κοντά στην περιοχή που έμενε (μισή ώρα δρόμος) είπαμε ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε μαζί.

Ένα μήνα αργότερα η σχέση μας έγινε του Σαββατοκύριακου. Μιλούσαμε κάθε μέρα με μηνύματα, αλλά περνούσε και αρκετός καιρός που δεν βλεπόμασταν. Εεεε άρχισε να μου ψιλοαρέσει και ένας άλλος... Και ούτε λίγο ούτε πολύ του ζήτησα να χωρίσουμε.

Έκανα το μεγάλο λάθος να σκεφτώ πως ακόμα και να χωρίσουμε... όποτε αλλάξω γνώμη θα τα ξαναβρούμε. Τον θεωρούσα δεδομένο. Τόσο βλάκας ήμουν.

Πέρασαν τρεις μήνες από τότε που χωρίσαμε. Εγώ τον είχα ξεπεράσει. Δεν με ένοιαζε. Για αυτόν δεν είχα ιδέα. Είχαμε να μιλήσουμε από τότε που χωρίσαμε.

Μερικές φορές ξαναβρεθήκαμε με την κοινή μας παρέα αλλά είπαμε μόνο τα τυπικά. Όταν τον ξαναείδα ήταν εντελώς διαφορετικός. Είχε ομορφύνει. Άλλαξε πολύ. Και στον χαρακτήρα. Σαν να ωρίμασε.

Αργότερα βρήκε άλλη. Έγώ έγινα χάλια. Ήμουν κομμάτια. Αυτή εν τω μεταξύ του έκανε τη ζωή δύσκολη. Τον απομάκρυνε από την παρέα του. Του έκανε ζήλιες για μένα. Γιατί ανέβαζα τραγούδια στο facebook και κατάλαβε πως ήταν για αυτόν...

Μετά αυτός χώρισε. Μου έστειλε μήνυμα. Του είπα πως θέλω να μιλήσουμε για μας. Αυτός μου είπε ότι θέλει λίγο χρόνο να ξεκαθαρίσει τι θέλει, να μιλήσει με την πρώην του και θα δούμε... και ότι δεν θέλει να με πληγώσει...

Ήταν πολύ γλυκός μαζί μου. Όπως τότε...

Μετά από τρεις μέρες μου στέλνει μήνυμα και μου λέει πως ξεκαθάρισε τι θέλει... πως τα ξαναβρήκε με την πρώην του και πως το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να μην στεναχωριέται η κοπέλα του... και πως μου ζητάει σαν χάρη να μην ανεβάσω ξανά τραγούδια που έχουν σχέση με αυτόν γιατί το μόνο που τον νοιάζει είναι να περνάει καλά με αυτήν που πραγματικά θέλει.

Τελικά έκανα λάθος που νόμιζα ότι άλλαξε. Ο ίδιος ανώριμος και εγωιστής παρέμεινε... Που υποτίθεται δεν ήθελε να με πληγώσει...

Πάντως από όλη αυτήν την ιστορία βγήκε και κάτι καλό. Τον ξεπέρασα. Μόλις είδα αυτά που έγραψε ότι ένιωθα για αυτόν σβήστηκε. Τελικά καλά λένε, όσα δεν φέρνει ο χρόνος τα φέρνει η στιγμή!!!!

Anonimi
http://www.tlife.gr/Article/%CE%A3%CE%A7%CE%95%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3%CE%9A%CE%91%CE%99SEX-LOVESTORIES/0-82-17219.html
...............................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: