Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Πασίγνωστος ηθοποιός: «Είμαι σε οικονομικό αδιέξοδο»

ithopoios3-mystery

Ποιος πασίγνωστος έλληνας ηθοποιός δήλωσε οτι βρίσκεται σε οικονομικό αδιέξοδο; Παρά τις μεγάλες επιτυχίες του παρελθόντος, αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα.

Πρόκειται για το μεγάλο κωμικό, Στάθη Ψάλτη, που παρά τις επιτυχίες του παρελθόντος, δύσκολα τα βγάζει πέρα.

Όπως λέει ο Στάθης Ψάλτης, έχει πάει στο Σύνταγμα και δηλώνει πως έκανε αρκετές περικοπές.

«Σαφώς και άλλαξα συνήθειες. Δεν είμαι από τους προύχοντες. Δεν έχω μεγάλα εισοδήματα. Πολλές φορές πίνω τον καφέ στο μπαλκόνι μου. Μία φορά το μήνα θα βγω για να φάω έξω. Έχω περιορίσει ακόμη και τα ψώνια από το σούπερ μάρκετ. Δεν είναι υπερβολή. Είναι αλήθεια.

Δεν ανήκω στην τάξη των ανθρώπων που μπορούν να ψωνίσουν και να πάρουν αυτοκίνητα, κότερα…», λέει χαρακτηριστικά ο Στάθης Ψάλτης.

Διαβάστε ποιος διάσημος έλληνας σχεδιαστής χρεοκοπεί.


Πηγή: http://www.fimes.gr/2011/07/stathis-psaltis/#ixzz1RXYMb9VF
..............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: