Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2011

Ευοίωνες οι προοπτικές για την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης


Ευοίωνες καταγράφονται οι προοπτικές για την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης, όπως προέκυψε από την αποψινή εκδήλωση που διοργάνωσε το Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της 27ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού Philoxenia (18-20 Νοεμβρίου).


Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Α.ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Δρ. Παύλος Κρακολτσίδης, ανέλαβε μεταξύ άλλων τη δέσμευση ότι θα στηρίξει με όλες του τις δυνάμεις τη μελλοντική πορεία του τμήματος, το οποίο όπως επεσήμανε είναι ιδιαίτερα εξωστρεφές, με πάνω από 100 ξένους φοιτητές ετησίως μέσω των προγραμμάτων ανταλλαγής και με ισχυρό επιστημονικό δυναμικό.

Μεταξύ άλλων σημείωσε ότι το Τμήμα αρχής γενομένης από τη σημερινή διοργάνωση, θα διοργανώνει κάθε εξάμηνο και για τα επόμενα έξι χρόνια, μια τουριστική εκδήλωση, με διαφορετική κάθε φορά θεματολογία. Μεταξύ των θεμάτων που θα τεθούν επί τάπητος στις εκδηλώσεις, συμπεριλαμβάνονται: πολιτιστικός και πολιτισμικός τουρισμός, ηλεκτρονικό επιχειρείν στον τουρισμό και ευεξίας και σπα.

Πάντως, κορυφαίο γεγονός, χαρακτήρισε ο ίδιος το Διεθνές Συνέδριο που διοργανώνεται στο διάστημα 31 Μαΐου - 4 Ιουνίου στην Κέρκυρα, με θέμα <<Εξελίξεις Διοίκησης και Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων>>. Ήδη όπως τόνισε πάνω από 600 εισηγητές, από 58 χώρες, έχουν αποσταλεί πάνω από 482 εισηγήσεις.

Ο αντιπρόεδρος του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης, κ. Ζουάν, εκπροσωπώντας τον αντιδήμαρχο Διεθνών Σχέσεων του Δήμου της Νίκαιας Γαλλίας, κατά την ομιλία του παρουσίασε την περιοχή και τόνισε ότι το κλειδί για την επιτυχία είναι η ρήση <<η ισχύς εν τη ενώσει>>. Όπως εξήγησε, στη Νίκαια όλοι οι φορείς, εμπλεκόμενοι και μη με τον τομέα του τουρισμού, δουλεύουν από κοινού για την καλύτερη και όσο το δυνατόν πιο πετυχημένη τουριστική προβολή του Δήμου της Νίκαιας. Σημείωσε ότι η διαφημιστική καμπάνια της περιοχής γίνεται στοχευόμενα, ενώ τόνισε ότι οι φορείς σε συνεργασία προωθούν από κοινού προϊόντα διευκόλυνσης των τουριστών, όπως το πάσο της πόλης.

Από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος πολιτισμού, παιδείας και τουρισμού, Σπύρος Πέγκας, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην ανασύσταση και ανασυγκρότηση του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης, ενώ τόνισε ότι ήδη ο δήμος έχει αναπτύξει στρατηγική για στοχευόμενη προβολή της πόλης σε Τουρκία, Ισραήλ, Ρωσία, Σερβία και άλλες Βαλκανικές χώρες.

Επεσήμανε ότι ήδη φέτος καταγράφηκε αύξηση 400% στην εισροή τουριστών από την Τουρκία και 25% από το Ισραήλ, ενώ σημείωσε ότι η εμπορική κίνηση στο κέντρο της Θεσσαλονίκης το καλοκαίρι, βρέθηκε στο +4%, εν μέσω μάλιστα της οικονομικής κρίσης.

Περαιτέρω συμπλήρωσε ότι ο Δήμος δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα και προσπαθεί με όποιο τρόπο μπορεί να διευκολύνει την είσοδο ολοένα και περισσοτέρων αεροπορικών εταιρειών στο αεροδρόμιο της πόλης <<Μακεδονία>>, ενώ υπογράμμισε ότι η κρουαζιέρα είναι ένα τομέας που πηγαίνει καλά και στόχος είναι να ενταθεί ακόμα περισσότερο.

makpress.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: