Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Ο popular ηθοποιός Παναγιώτης Μπουγιούρης

Ζητήστε από τη ρομαντική μαμά σας, την εκκεντρική διευθύντρια ή την σοφιστικέ γιατρό σας να ξεχωρίσουν τον αγαπημένο τους ηθοποιό από την νέα γενιά και στοιχηματίστε όλο σας το μηνιαίο budget.

Με κλασικούς ρόλους στο θέατρο και τον αέρα του womanizer από τις τηλεοπτικές του εμφανίσεις, ο Παναγιώτης Μπουγιούρης είναι η απάντηση.

Σανίδι Vs Γυαλί
«Αν και στο θέατρο έχω παίξει κλασικούς ρόλους, συνήθως στην τηλεόραση παίζω ρόλους γυναικοκατακτητή. Θα σου πω όμως ένα μυστικό. Νομίζω ότι εκμεταλλεύομαι πιο έξυπνα τις προτάσεις που δέχομαι. Κατά κανόνα μου προτείνουν ρόλους που έχουν πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, κι εγώ απλά το δέχομαι και τους αφήνω να πιστεύουν ότι έκαναν την πιο “συμβατή” επιλογή. Από εκεί κι έπειτα όμως προσπαθώ να επενδύσω σε αυτόν το ρόλο, να τον διανθίσω και να φωτίσω άλλες λιγότερο εμφανείς πλευρές του. Ενδεχομένως θα αρνηθώ έναν ρόλο όταν καταλάβω ότι δεν υπάρχουν τα περιθώρια να κάνω τη δουλειά μου όπως την έχω φανταστεί.

Η Εδέμ, η κρίση και το Νησί
H δουλειά του ηθοποιού, ειδικά στο θέατρο, βρίσκεται σε διαρκή κρίση. Το γεγονός ότι είναι ο κλάδος με την υψηλότερη ανεργία ανέκαθεν, κάτι λέει. Σίγουρα αυτή την εποχή τα πράγματα είναι ακόμα δυσκολότερα. Παρόλα αυτά δεν έχω σκεφτεί ποτέ ότι μπορεί να χρειαστεί να κάνω άλλη δουλειά. Είχα την τύχη όλη αυτή η οικονομική αναταραχή να έρθει σε μια στιγμή της καριέρας μου που είχα ανάγκη να βάλω μια άνω τελεία. Για αυτό άλλωστε και αποφάσισα να μη συμμετάσχω στον τρίτο κύκλο των Μυστικών της Εδέμ. Είχα ανάγκη να ξεκουραστώ και να αποφορτιστώ. Μιλάμε για ένα τηλεοπτικό προϊόν καθημερινό όπου οι ισορροπίες είναι λεπτές. Δηλαδή, ναι μεν σε φέρνει σε τακτική επαφή με τον κόσμο και να σε κάνει γνωστό, αλλά αυτό συχνά γίνεται σε βάρος της καλλιτεχνικής παραμέτρου. Δεν μπορεί ένα καθημερινό σίριαλ να καταναλώνει όλο σου το χρόνο και όλη σου τη δημιουργικότητα. Τρανή απόδειξη για αυτή μου την πεποίθηση είναι και το πόσο θερμά αγκάλιασε ο κόσμος το Νησί. Είναι μια τηλεοπτική πρόταση πολύ υψηλού καλλιτεχνικού επιπέδου. Για μια τέτοια δουλειά ενδεχομένως να έκανα τη θυσία και να δούλευα ατελείωτες ώρες, παραμελώντας πολλά άλλα πράγματα.

http://www.myself.gr/Article/Panagiotis-Mpougiouris-says/95-9585.html

..................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: