Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Μεταμόρφωση μπουκαλιών μπύρας




Στο πλαίσιο της στάσης "δεν πετώ τίποτα, αξιοποιώ τα πάντα" φτιάχνουμε σήμερα βαζάκια από άδεια μπουκάλια μπύρας.

Χρειαζόμαστε:
3 μπουκάλια από μπύρα
χρώμα σε σπρέυ
διακοσμητικά κορδόνια, χάντρες, συρματάκι κλπ.

Αρχικά βάφουμε τα μπουκάλια.
Αν είναι σκούρα όπως τα δικά μου ενδείκνυται το σπρέυ, αν είναι διάφανα μπορούμε όμως να τα βάψουμε και με υγρή μπογιά (ακρυλικό διαλυμένο) που θα ρίξουμε μέσα. Ανακατεύουμε μέχρι να πάει παντού και ρίχνουμε την υπόλοιπη σε άλλο μπουκάλι. Σε αυτήν την περίπτωση καλό είναι το λουλούδι που θα βάλουμε μέσα να είναι ψεύτικο.

Εγώ τα έβαψα με μωβ σπρέυ και τα διακόσμησα τα δύο με εκρού κορδόνι που κόλλησα με σιλικόνη στην κάτω μεριά και συρματάκι ή κορδονάκι στο λαιμό , ενώ στο τρίτο έφτιαξα μια καρδούλα από χάντρες. Μπορούμε να τα διακοσμήσουμε επίσης με σπάγγο, με κορδέλες, με ψεύτικα λουλουδάκια ή να κάνουμε κρακελέ....

Εννοείται ότι το ίδιο μπορούμε να κάνουμε και με πλαστικά μπουκάλια από γάλα απλό ή σοκολατούχο ή αναψυκτικό.

Τέλος, εδέησα επιτέλους να βγάλω φωτογραφία τα υπέροχα κοσμηματάκια που μου έστειλε η Μαριάννα και να σας τα δείξω.....δεν είναι πραγματικά υπέροχα;; Εντύπωση μου έκανε ότι δεν αρκέστηκε να μου στείλει μόνο αυτό που κέρδισα, αλλά με ξεχωριστή γενναιοδωρία και ειλικρινές ενδιαφέρον έστειλε και δυο κρεμαστούλια για τα κοριτσάκια μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ κι από εδώ κοπέλα μου!! Για να δείτε τις πανέμορφες δημιουργίες της Μαριάννας επισκεφτείτε το μπλογκ της: artinlovemarianna.blogspot.com/


http://aneraida.blogspot.com/2011/05/blog-post_18.html
.................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: